[:ca]Diem adéu a un pilar familiar[:es]Decimos adiós a un pilar familiar[:]
Esta entrada fue publicada el 14 14UTC septiembre 14UTC 2016
.La Paquita, com tothom la coneixia, se l'acostumava a veure darrere el taulell: atenent amb simpatia als clients, sempre amb un somriure. Era una dona forta, valenta i amb caràcter que va lluitar durant 13 anys contra una malaltia que finalment la va vèncer.
Hem perdut un pilar familiar molt important, però també un component esencial per al Celler, doncs, durant anys ha estat al peu del canó per a tirar endavant el nostre projecte familiar.
La mare va arribar a la Vilella Baixa ara fa més de 30 anys, de seguida es va a fer al poble i es va casar amb el pare. Tots dos junts van continuar amb el negoci familiar i, amb esforç i dedicació, el van fer créixer.
La seva pèrdua és un cop fort, però, el seu record i valentia ens obliga a seguir endavant, ella era i serà part de l'essència de Celler Sabaté.
Des d'aquí volem agrair totes les mostres de condòl de familiars, amics i clients que ens heu feu costat durant aquests moments durs.
[:es]Escribimos esta vez un post para dar una triste noticia. El pasado 27 de Agosto, a los 59 años nos dejó nuestra madre.
La Paquita, como todo el mundo la conocía, se le acostumbraba a ver detrás del mostrador: atendiendo con simpatía a los clientes, siempre con una sonrisa. Era una mujer fuerte, valiente y con carácter que luchó durante 13 años contra una enfermedad que finalmente la venció.
Hemos perdido a un pilar familiar muy importante, pero también un componente esencial para la Bodega, pues, durante años ha estado al pie del cañon para tirar adelante nuestro proyecto familiar.
La madre llegó a la Vilella Baixa ahora hace más de 30 años, enseguida se familiarizó en el pueblo y se casó con el padre. Los dos juntos continuaron con el negocio familiar y, con esfuerzo y dedicación, lo hicieron crecer.
Su pérdida es un golpe fuerte, pero, su recuerdo y valentía nos obliga a seguir adelante, ella era y será parte de la esencia de nuestro Celler Sabaté.
Desde aquí queremos agradecer todas las muestras de pésame de familiares, amigos y clientes que nos habéis estado a nuestro lado durante estos duros momentos.
[:]